Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tanfolyam

Avatar
Vezetőoktató

A tanfolyamról

A képzésben résztvevő k ki tudják alakítani k az ügyfélközpontú szolgáltatói szemléletet, fejlődjön a személyes hozzáállása, tudja a hatékony ügyfélkezelést. Ismerje az ügyfélszolgálati viselkedési és kapcsolati kultúrát a vevő- és ügyfélkör nagyobb elégedettsége érdekében. Tudja a nehéz ügyfeleket kezelni, valamint segíteni a munkatársakat.

Nyilvántartásba-vételi száma: E/2020/000131

# /- #ügyfélszolgálatikommunikációstréningtanfolyam #ügyfélszolgálatikommunikációstréningképzés #ügyfélszolgálatikommunikációstréningtanfolyamról #ügyfélszolgálatikommunikációstréningoktatás #ügyfélszolgálatikommunikációstréningvizsga

A tanfolyam előnyei:

Magánszemélyek/Vállalkozások számára egyaránt!
Az elsődleges munkaerőpiacon jelentkező igények kiemelt juttatási, és kereseti lehetőségeket kínálnak leendő képzésben résztvevőink számára.
A résztvevők karrierlehetőségeinek bővítésére egy kecsegtető, és egyben kiemelkedő lehetőséget nyújt a most induló képzésünkre történő beiratkozás (eseti becsatlakozás).
Az új felnőttképzési jogszabályok, törvényi előírások, követelményrendszerek, és a minőségirányítási folyamatok szem előtt tartásával, és annak mindenkori megfelelésével, tervezzük, szervezzük és teljes körűen kivitelezzük kurzusainkat.
Magánszemélyeknek, cégeknek (KKV.) és a vállalati szektor résztvevőinek folyamatos piackutatáson alapuló kínálatunkkal biztosítjuk együttműködésünket.

Tanfolyam tartalma

  • Online felületen elérhető tananyag
  • Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tananyag (jegyzet)

Követelmények / utasítások

  • Iskolai végzettség: Betöltött tankötelezettség

Célközönség:

  • Az Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tanfolyamot ajánljuk:
  • Mindenki számára, az Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning képzés tanúsítvány megszerzése egy igazán jó lehetőség.

Oktató(k)

Vezetőoktató

5.0/5
115 tanfolyam
1 visszajelzés
0 résztvevő
Több
Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tanfolyammal kapcsolatos információk

44.990 Ft

Nehézség
Kezdő
Időtartam 20 Óra
Tanfolyamok

Tanfolyam tartalma

  • Online felületen elérhető tananyag
  • Ügyfélszolgálati kommunikációs tréning tananyag (jegyzet)